استقبال IPC از میزبانی ایران در پاراتیراندازی

پیشنهاد ایران برای میزبانی رقابت‌های پاراتیراندازی با استقبال مدیر بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک مواجه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، در حاشیه برگزاری رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است، جلیل کوهپایه زاده، سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک و سعید سلگی، مدیرفنی کمیته ملی پارالمپیک با تیلوراندرسون، مدیر بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک ملاقات کردند.

در جریان این ملاقات پیشنهاد میزبانی ایران جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی و همچنین برگزاری دوره‌های دانش افزایی، مربیگری، داوری و کلاس بندی در رشته پاراتیراندازی با حضور مدرسین IPC به اندرسون ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد بررسی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

تیم ملی پاراتیراندازی ایران با ترکیب فائزه احمدی، نسرین شاهی، مهسا حاجی‌محمدی، رقیه شجاعی، محمدرضا امینی، زهرا غلامزاده، معصومه خدابخشی و با هدایت حسین امیری سرمربی و زینب آقا علی اکبری و خدیجه برمکی مربیان تیم ملی در رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی که از ۴ تا ۱۰ خرداد ماه برپاست، حضور دارد.