پوریا نایب رییس بدمینتون آسیا شد

محمدرضا پوریا به عنوان نایب رییس کنفدراسیون بدمینتون آسیا انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، انتخابات کنفدراسیون بدمینتون آسیا امروز شنبه ۹ اردیبهشت برگزار شد که محمدرضا پوریا سرپرست فدراسیون بدمینتون در این مجمع انتخاباتی با ۳۴ رای از ۴۰ رای ماخوذه به عنوان نایب رییس آسیا انتخاب شد.

در انتخابات نایب رییس ١٢ نفر کاندیدا بودند که در پایان هفت نایب رئیس برای مدت ۴ سال انتخاب شدند. همچنین کیم جونگ سو از کره جنوبی به عنوان رییس، کنی گوچی کیونگ از مالزی به عنوان دبیرکل و جاسم کنزو به عنوان نماینده آسیا در فدراسیون جهانی انتخاب شدند.

محمدرضا پوریا برای سه دوره متوالی رییس این فدراسیون بود و مرداد گذشته دوره چهارساله ریاستش در این فدراسیون به پایان رسید. او در مجمع فوق‌العاده با رای اعضای مجمع به عنوان رییس ماند تا نسبت اعضای فدراسیون‌های المپیکی و غیرالمپیکی در انتخابات کمیته ملی المپیک برقرار شود. وزارت ورزش بعد از انتخابات کمیته ۲۳ شهریور او را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

پوریا در حال حاضر کاندیدای پست ریاست فدراسیون ایران است که با انتخاب شدنش به عنوان نایب رییس آسیا، جواز حضور در انتخابات فدراسیون ایران را نیز کسب کرد. تاریخ پیشنهادی برگزاری انتخابات ۲۲ خرداد اعلام شده است.