رقابت‌های شنا ترکیه انتخابی جهانی؛ چهار ملی‌پوش ایران فینالیست شدند

در سومین روز از مسابقات شنا ترکیه مهرشاد افقری در ۵۰ متر پروانه، ابوالفضل سام و هومر عباسی در ۱۰۰ متر کرال پشت و متین سهران در ۲۰۰ متر آزاد جواز حضور در فینال را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، در سومین روز از رقابت‌های شنا ترکیه صبح امروز (شنبه) ملی پوشان شنا ایران در مرحله مقدماتی ماده های ۵۰ متر پروانه ، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۲۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت پرداختند .

در ابتدا مهرشاد افقری تنها نماینده ایران در مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پروانه با ثبت زمان ۲۴٫۸۴ اول شد و جواز حضور در فینال این ماده را کسب کرد.

در ادامه ابوالفضل سام و هومر عباسی دو نماینده ایران در مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر کرال پشت به آب زدند که در پایان، ابوالفضل سام با ثبت زمان ۵۶/۴۲ اول و هومر عباسی با ثبت زمان ۵۸/.۳۲ پنجم شدند و عصر امروز در فینال با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان متین سهران در ماده ۲۰۰ متر آزاد با ثبت زمان ۱:۵۲٫۲۲ دوم شد و به فینال راه یافت و همچنین سینا غلامپور دیگر نماینده ایران در این ماده با ثبت زمان ۲:۱۵٫۷۵ به کار خود پایان داد.

فینال ماده های ۵۰ متر پروانه ، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۲۰۰ متر آزاد عصر امروز(شنبه) برگزار می‌شود. همچنین سامیار عبدلی عصر امروز در رکورد گیری ۵۰ متر آزاد بار دیگر برای کسب ورودی جهانی و جابجایی رکورد خود تلاش می‌کند.