شروع مسابقات استانی کشتی پیشکسوتان از دهم اردیبهشت ماه

جیرسرایی: با تمام قوا به سوی مسابقات جهانی کشتی گام برمیداریم

علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی از شروع مسابقات استانی پیشکسوتان از دهم اردیبهشت ماه خبر داد و تاکید کرد با تمام قوا به سوی مسابقات جهانی پیشکسوتان که مهرماه در یونان برگزار می شود گام بر می دارد.

دکتر جیرسرایی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: مسابقات کشتی در دو رشته فرنگی و آزاد از دهم اردیبهشت ماه سال جاری در هر یک از استان های کشور برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: سپس نفرات منتخب هر یک استان ها در پنج گروه سنی (35 تا 60 سال)  و در شش وزن در مسابقات کشتی قهرمانی کشور پیشکسوتان که تیرماه امسال برگزار می شود شرکت خواهند کرد. پس از حصول نتیجه دو اردو برای نفرات برتر برای شرکت در مسابقات جهانی تشکیل می شود.

جیرسرایی همچنین اظهار کرد: مسابقات جهانی پیشکسوتان مهرماه سال جاری در کشور یونان برگزار می شود. با تمام قوا به سوی مسابقات جهانی گام برمی داریم.

وی در پایان گفت: رئیس فدراسیون کشتی قول مساعد داده است که با کمک و همراهی فدراسیون، تیم خوبی به مسابقات جهانی پیشکسوتان اعزام شود. برای تمامی پیشکسوتان عزیز در این راه آرزوی موفقیت می کنم.