فینالیست‌های لیگ برتر بسکتبال در نیمه‌نهایی غرب آسیا؛ جدال تمام ایرانی برای رسیدن به فینال

مرحله نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در شرایطی برگزار خواهد شد که دو نماینده ایران در این مرحله باید به مصاف هم بروند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا فردا شب و از ساعت ۲۲ دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی این مسابقات به مصاف هم می‌روند که این جدال حساس در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان به دلیل عملکردی که در مرحله قبل داشت به صورت مستقیم راهی این مرحله شد اما شاگردان فرزاد کوهیان راه سخت‌تری را برای حضور در نیمه‌نهایی داشتند و مجبور شدند در سه‌ دیدار سخت برابر نفت عراق به میدان بروند که در نهایت با کسب ۲ برد و یک شکست جواز حضور در این دیدار را پیدا کردند.

تقابل این دو تیم همواره از حساسیت‌های خاصی برخوردار بوده است به ویژه اینکه این جدال برای حضور در فینال غرب آسیا باشد و باید دید تدابیر کادر فنی دو تیم برای کسب نتیجه در این بازی چگونه خواهد بود.

این دو تیم در لیگ برتر بسکتبال هم مدعیان اصلی برای رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی هستند، آنها در سال گذشته نیز پای فینال بودند و جدال سختی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند و حالا هواداران بسکتبال باید در انتظار یک دیدار تماشایی و البته حساس بین دو نماینده ایران در غرب آسیا باشند.

گفتنی است این مرحله به صورت دو برد از سه مسابقه پیگیری می‌شود که با توجه به حضور بازیکنان خارجی در تیم شهرداری گرگان، روی کاغذ این تیم شانس بیشتری برای رسیدن به فینال دارد اما ذوب‌آهن هم نشان داده حریفی دست و پا بسته نیست و این را در بازی با نفت عراق به خوبی نشان داد.