دستور ویژه وزیر ورزش برای رفع مشکل «مسکن و بیمه ورزشکاران»

نخستین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در سال جدید و پنجاه و یکمین جلسه این شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از وزارت ورزش،  پیش از ظهر امروز نخستین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان با حضور دکتر سید حمید سجادی و معاونین برگزار شد.

در این جلسه وزیر ورزش و جوانان ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهید خدمت ، اسماعیل احمدی، برای کاوه احمدی در سمت جدیدش به عنوان سرپرست حوزه وزارتی، آرزوی موفقیت کرد.

رفع مشکل مسکن ورزشکاران و قهرمانان یکی از تاکیدات اصلی وزیر ورزش و جوانان در این جلسه بود که بر این اساس مقرر شد با مذاکره و همکاری معاونت مربوطه با وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه میان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و وزارت راه منعقد شود.

دیگر مصوبه جلسه امروز، ابلاغ و اجرایی شدن بیمه جدید ورزشی ورزشکاران بود که مقرر شد این موضوع ضمن ابلاغ به فدراسیون‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان بصورت کامل در سراسر کشور اجرایی شود.

از دیگر مصوبات جلسه امروز می‌توان به تصویب دستورالعمل نحوه فعالیت کمیته فرهنگی و مسئولیتهای اجتماعی فدراسیون‌ها و انجمنهای مستقل ورزشی اشاره کرد که پس از ارائه پیشنهادات مکتوب توسط معاونین، این دستورالعمل به تصویب رسید.