عيادت از پيشكسوت قديمی ورزش

شهرياری: عظيمی چهره قابل احترام جامعه ورزش است

عصر روزگذشته جمعه (25 فروردین)، حسين شهرياری سرپرست صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش كشور با حضور در بيمارستان نيكان، ضمن عيادت و احوالپرسی از ناصرعظيمی پيشكسوت قديمی ورزش كشور، جويای آخرين وضعيت جسمی وی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور, عظيمی پيشكسوت ورزش و فوتبال ايران كه نامش با باشگاه قديمی شاهين گره خورده ضمن تشكر از مديران صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش كشور افزود: حمايت از قديمی های ورزش تنها به امور مالی منتهی نشده و ريش سفيدان ورزش نياز به رسيدگی روحی و روانی هم دارند.

پيشكسوت قديمی ورزش كه به دليل بيماری چند روزی در بيمارستان بستری شده، همچنين خواستار بهتر شدن وضعيت زندگی اين قشر از جامعه ورزش شد.

حسين شهرياری سرپرست صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش نيز با ابراز خوشحالی از روند درمان ناصر عظيمی گفت: شما از مفاخر ورزش ايران بوده و شك ندارم رسيدگي به امور عزيزان پيشكسوت باعث بهتر شدن حال ورزش كشور خواهد شد.

وي ادامه داد: صندوق نياز به استقلال مالی داشته و با اين شرايط است كه ميتواند حمايت لازم را از قهرمانان و پيشكسوتان ورزش داشته باشد.

گفتنی است در این دیدارحسین فرجی مدير واحد حمايتی و مهدی واعظی مشاور رسانه ای صندوق نیز حضور داشتند.