مسابقات انتخابی جهان اسنوکر؛ نبرد وفایی در مرحله سوم

حسین وفایی از مرحله سوم مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان عصر امروز به مصاف پاجت از کشور ولز می رود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا، مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان (Cazoo) ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۲ – ۳ آوریل ۲۰۲۳ در انستیتو ورزش انگلیس واقع در شهر شفیلد – انگلستان در حال برگزاری است. این مسابقات یک رویداد انتخابی رنکینگ جهت انتخاب بازیکنان واجد شرایط حضور در مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۳ است که در سالن باشکوه کروسیبل برگزار خواهد شد.

حسین وفایی نماینده حرفه‌ای کشورمان در مرحله سوم مسابقات انتخابی مذکور امروز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی (ساعت ۱۷ به وقت ایران) به مصاف اندریو پاجت ولزی خواهد رفت و در صورت پیروزی در مقابل حریف خود در مرحله چهارم این مسابقات روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و بعدازظهر راس ساعت ۱۱ و ۱۷ به وقت محلی (۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ به وقت ایران) در مقابل برنده بازی مارتین گولد انگلیسی و جکسون پیج ولزی به میدان خواهد رفت.

این دوره از مسابقات چهل و هفتمین دوره برگزرای این رقابت‌ها و پانزدهمین و آخرین مسابقات رده بندی اسنوکر فصل ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲ است.

مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در سال گذشته رونی اسالیوان انگلیسی است که موفق شد در دیدار نهایی در سالن با شکوه و مجلل کروسیبل هم وطن خود جاد ترامپ را با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ مغلوب کند و به عنوان قهرمانی دست یابد.