زارع به تمرینات کشتی بازگشت

فدراسیون کشتی اعلام کرد: «امیرحسین زارع» آزادکار تیم ملی پس از بخشیده شدن از سوی کادر فنی، به تمرینات تیم ملی بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایرنا،  ظهر امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب رئیس، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و امیرحسین زارع در مورد اتفاقات رخ داده در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و خطای انضباطی زارع برگزار شد.

در این جلسه پس از استماع صحبت‌های پژمان درستکار توسط جمع حاضر و اظهار پشیمانی زارع از رفتار سرزده، علیرضا دبیر در صحبت‌هایی نسبت به رعایت نظم و انضباط در اردوها تاکید کرد و در ادامه کادر فنی با توجه به جوانی و آینده‌دار بودن و حسن سابقه این کشتی‌گیر عنوان‌دار، وی را بخشید تا حضور این کشتی‌گیر در اردوها و چرخه‌ی انتخابی تیم ملی ادامه داشته باشد.

در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم ملی کشتی آزاد که بعد از ظهر دیروز یکشنبه برگزار شد، امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در اقدامی غیراخلاقی با کامران قاسم‌پور آزادکار شاخص و با اخلاق کشورمان و دارنده ۲ طلای جهان درگیر شد و به سینه و صورت او ضربه زد. این موضوع باعث شد تا زارع از سوی سرمربی تیم ملی از اردوی تیم ملی اخراج شود.