انوشیروانی: تعیین سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تا ۴ روز دیگر

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تا چهار روز آینده تکلیف سرمربی تیم ملی بزرگسالان مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، سجاد انوشیروانی پس از  مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران در مورد تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی بیان کرد: قبل از هر چیزی از حسن اعتماد خانواده وزنه‌برداری تشکر می‌کنم و امیدوارم سربلند شوم. تا چهار، پنج روز آینده تکلیف اردوها و سرمربی مشخص می‌شود. سال بسیار سنگینی در پیش داریم. با معین شدن ترکیب کادرفنی، برنامه‌ریزی کامل برای اینکه از این برهه به خوبی عبور کنیم را انجام می‌دهیم. 

او در مورد گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان گفت: اجازه بدهید در دو، سه روز اعلام می‌کنم.

انوشیروانی در مورد اینکه حسین رضازاده در بین کاندیداها کمترین رای مجمع را آورد و امروز هم غایب بود، تصریح کرد: ما از او دعوت کرده بودیم که به مجمع بیاید. مهم نیست که رای کمی را آورد مهم این است که عضو هیئت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری است و در این مدت هم خیلی به ما کمک کرد. او یکی از تابلوهای پرافتخار وزنه‌برداری است و بزرگتر ما است. 

او در مورد تعیین تکلیف اعزام تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان به مسابقات قهرمانی جهان گفت: به دلیل حضور مجاهدین خلق در آلبانی ملاحظات امنیتی و سیاسی وجود دارد و مکاتبات را انجام دادیم و منتظر نظر وزارت امورخارجه هستیم.