انتخابات ورزش کارگری سوم اسفندبرگزار نمی‌شود

دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری از احتمال برگزار نشدن انتخابات ورزش کارگری در سوم اسفند به دلیل عدم اعلام لیست نهایی اسامی کاندیداها برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و نداشتن مجوز برای برگزاری مجمع خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مرتضی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که تاریخ پیشنهادی برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش کارگری 45 روز قبل از برگزاری مجمع از سوی هیئت رییسه فدراسیون سوم اسفند تعیین و به وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود و تمام اقدامات قانونی طبق دستورالعمل برای برگزاری مجمع صورت گرفته و پرونده داوطلبین و همچنین صورت جلسه‌های مربوطه بعد از تشکیل کمیسیون تطبیق و شورای تجدیدنظر به وزارت ورزش ارسال شده بود، اما چون لیست نهایی کاندیداها برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش به ما اعلام نشده است، امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات طبق قانون باید اسامی نهایی کاندیداها تا 12 بهمن به ما ابلاغ می‌شد تا مجوز ارسال دعوتنامه به هیات‌های استانی و کاندیداها را داشته باشیم در حالی که تا امروز هنوز لیست نهایی به ما اعلام نشده و ما مجوزی برای برگزاری انتخابات نداریم.

اسماعیلی تصریح کرد: تلاش ما بر این بود تا قبل از پایان دوره 4 ساله ریاست جواد رمضی که 5 اسفند به پایان می‌رسد، انتخابات ورزش کارگری را برگزار کنیم تا سرپرست تعیین نشود.

وی در پایان گفت: مسوولیت عدم برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بر عهده‌ی وزارت ورزش و جوانان است و در این زمینه ما مقصر نیستیم، چون تمام مقدمات کار حتی رزرو سالن فارسی برای برگزاری مجمع در سوم ا سفند انجام شده بود و مشکلی در این زمینه وجود نداشت.