نفرات راه‌یافته به فینال جام بدمینتون فجر مشخص شدند

امروز و در پنجمین روز از مسابقات بدمینتون جام فجر، نفرات راه یافته به مرحله فینال مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع سرانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، سی و یکمین دوره مسابقات بدمینتون جام فجر از ۱۱ بهمن در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهدی شیرودی تهران آغاز شده و یکشنبه با برگزاری فینال انفرادی و دونفره زنان و مردان به پایان می‌رسد.

در بخش انفرادی مردان ورزشکارانی از مالزی و اندونزی و در بخش دونفره ورزشکارانی از اندونزی و فیلیپین و همچنین در بخش انفرادی زنان دو ورزشکار هندی و در بخش دونفره زنان ورزشکارانی از اندونزی و مالزی به فینال رسیدند و فردا در فینال رقابت خواهند کرد. 

در جدول اصلی مردان به جز "سالار بیات" که با شکست ورزشکار هندی به راند دوم رسید سایر ورزشکاران ایرانی در راند اول متوقف شدند. البته سالار بیات هم در این راند متوقف شد. 

در جدول اصلی زنان نیز "رومینا تاجیک"،" آیدا عنایتی"، "یگانه کرمانی"، "فاطمه بابایی"، "فاطمه مونس خواه" و "ساره امینیان" با شکست حریفان ایرانی خود به مرحله دوم رسیدند. در این مرحله نیز "فاطمه بابایی" با شکست "فاطمه مونس خواه" راهی مرحله یک هشتم شد. او در مرحله یک هشتم مقابل حریف اندونزیایی متوقف شد.

در بخش دو نفره مردان ۱۳ تیم از ایران حضور داشتند که ۷ تیم در دور اول با شکست مقابل حریفانشان متوقف شدند. سایر تیم‌های ایرانی نیز در دور دوم با شکست مقابل حریفان از دور مسابقات کنار رفتند.

همچنین در جدول اصلی دونفره زنان نیز ۱۴ تیم از ایران حضور داشتند که ۱۰ تیم در دور اول و ۴ تیم در دور دوم متوقف شدند. 

در این مسابقات ۱۲۴ بازیکن مرد که ۹۶ نفر آنها خارجی و ۹۵ بازیکنان زن که ۶۷ نفر آنها خارجی هستند حضور داشتند. بازیکنان خارجی از کشورهای کانادا، هند، پرتغال، چین، اردن، چین تایپه، پرو، مالت، بلغارستان، مالزی، فیلیپین، ترکیه، نپال، اندونزی، ویتنام، برزیل،سریلانکا، دانمارک، لهستان، قزاقستان، ایران، عراق، هلند، سنگاپور، تیمور شرقی، اسلواکی بودند.