علی آبادی:  روز تجلیل خود را از یاد نخواهم برد/ با حضور دکتر ابطحی خدمات صندوق بهتر و تاثیرگذارتر شده است

رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی و دارنده مدال نقره المپیک 1972 مونیخ با بیان اینکه روز تجلیل خود را از یاد نخواهد برد گفت: مراسم های تجلیل از قهرمانان کار خیر و بزرگی است که از سوی صندوق انجام می شود و بسیار تاثیرگذار است.

علی آبادی پیشکسوت ارزنده کشتی ایران در گفتگو با روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان گفت: خدمات صندوق با حضور دکتر ابطحی بسیار بهتر و تاثیرگذارتر شده است و مراسم های تجلیل سرآمد این خدمات است.

 وی با بیان اینکه ما پیشکسوتان دلمان به این دورهمی ها خوش است، ادامه داد: این امر موجب می شود تا پیشکسوتان در جامعه مطرح بشوند و در انزوا نباشند. همچنین احترام به بزرگترها امری بسیار تاثیرگذار در تشویق نسل جوان به ورزش است.

علی آبادی در ادامه بیان داشت: امیدوارم قهرمانان و پیشکسوتان این جامعه همیشه مورد توجه، لطف و مهربانی وزارت ورزش باشند. مراسم های تجلیلی که توسط صندوق برگزار می شود نشان دهنده این است که قهرمانان دیروز فراموش نشده اند. صندوق آبروی پیشکسوتان را احیا کرده است و باید گفت آبروی پیشکسوتان، آبروی صندوق است.

وی  خود را در تمام طول زندگی خدمتگزار ورزش دانست و افزود: هرجا نام ورزش، سلامتی و تشویق جوانان به آن باشد بدون هیچ چشمداشتی پیشگام هستم. بهترین دستاورد من این است که من را الگوی جامعه می دانند و برای جوان ها تبدیل به یک سمبل شده ام که این را نعمت و موهبتی الهی می دانم.

رحیم علی آبادی متولد 1321 اردبیل است. او دارنده مدال نقره المپیک 1972 مونیخ و مدال طلای بازی های آسیایی 1974 در رشته کشتی فرنگی است. علی آبادی کسب مدال نقره و برنز مسابقات جهانی را نیز در کارنامه دارد. او مربی تیم ملی فرنگی به همراه محمد پذیرایی در سال ۱۹۸۳ در تهران و سرپرست تیم کشتی فرنگی ایران در مسابقه‌های جهانی فرانسه بود.