جام جهانی پاراتیراندازی - کره جنوبی

کسب مدال برنز نمایندگان پاراتیراندازی ایران در کره‌جنوبی

در ادامه رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نمایندگان ایران امروز(شنبه ۲۹ مرداد) در تفنگ بادی درازکش موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، در دومین روز از رقابت‌های جام‌جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، روز گذشته (شنبه ۲۹ مرداد) ملی پوشان کشورمان در سه ماده R3 ،P4 و R5 به مصاف حریفان خود رفتند.

در ماده R5( تفنگ بادی درازکش، کلاس SH2 )، تیم ملی ایران متشکل از زهرا غلامزاده، محمدرضا امینی، مبینا مسلمی در جایگاه سوم قرار گرفت. هم‌چنین محمدرضا امینی در فینال ماده R5(تفنگ بادی درازکش، کلاس SH2) با رکورد ۱۲۵٫۰ در جایگاه هشتم قرار گرفت و رقیه شجاعی دیگر نماینده ایران در ماده R3 (تفنگ بادی درازکش، کلاسSH1) در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت و با ثبت رکورد ۶۱۶٫۲ در جایگاه نوزدهم ایستاد و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

در ادامه این رقابت‌ها، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده P4 (تپانچه خفیف) به مصاف حریفان خود رفتند که میرشفیعی با ثبت رکورد ۵۱۱ در جایگاه ششم ایستاد و راهی فینال شد، وی در این مرحله با ثبت رکورد ۱۳۳٫۵ هشتم شد.

نسرین شاهی نیز با ثبت رکورد ۴۹۶ در پایان مرحله مقدماتی در رده سیزدهم قرار گرفت و از راهیابی به فینال بازماند.

پیش از این نمایندگان ایران در ماده R4 (تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده، کلاس SH2 ) متشکل از زهرا غلامزاده، محمدرضا امینی و مبینا مسلمی به مدال نقره دست یافته بودند.