شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در جام واگنر مقابل تیم صربستان شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در جام واگنر از ساعت ۲۰:۰۰ شب گذشته (جمعه)، ۲۸ مرداد به مصاف صربستان رفت و سه بر دو شکست خورد. ‌

در ست اول دو تیم پایاپای پیش رفتند اما به تدریج صربستان جلو افتاد و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد. ملی‌پوشان ایران در ست دوم از حریف خود پیش افتادند اما بازی در امتیاز ۱۲ به تساوی کشیده شد. در ادامه باز هم ایران پیش افتاد و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید. در دقایق ابتدایی ست سوم ایران برتری دو امتیازی با حریف خود داشت اما این اختلاف امتیاز توسط صربستان جبران شد و این تیم ۲۵ بر ۲۰ برنده شد.

از ابتدای ست چهارم ایران توانست با صربستان اختلاف امتیاز ایجاد کند و ۹ بر ۶ پیش بیفتد. در ادامه صربستان توانست اختلاف امتیازات را جبران کند و بازی ۱۸-۱۸ شد.   در حالی که ایران شرایط خوبی برای پیروزی در این ست داشت در نهایت این ست بانتیجه ۲۶-۲۴ به سود ایران به پایان رسید. عملکرد خوب صربستان این تیم را پیش انداخت تا آن ها در آستانه پیروزی در این مسابقه قرار بگیرند، در نهایت ۱۵ بر ۱۰ برنده شدند. 

تیم ملی در این دیدار با ترکیب محمدطاهر وادی، امیرحسین توخته، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور به میدان رفت.  

ایران در اولین دیدار مقابل لهستان با نتیجه سه بر صفر شکست خود و در آخرین مسابقه خود امروز، شنبه، ۲۹ مرداد از ساعت ۲۰ به مصاف آرژانتین می‌رود.  

مسابقات والیبال هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner)  لهستان از سال ۲۰۰۳ هر ساله از سوی بنیاد واگنر در این کشور و با حضور چهار تیم مطرح و صاحب نام والیبال جهان برگزار می‌شود. سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا این مسابقات برگزار نشد.  

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین در شهر کراکوف لهستان درحال برگزاری است.