کشتی آزاد جوانان جهان/ ۵ نماینده ایران حریفان خود را شناختند

مراسم وزن کشی ۵ وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در صوفیه بلغارستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان، حریفان خود را شناختند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۰ کشتی گیر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور نخست به مصاف سیمون پیرودو از ایتالیا می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دور بعد به مصاف جوری وولک از آمریکا می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند، محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف موحامد بکتمیروف از اتریش می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۲ کشتی گیر در آن شرکت دارند، حسین محمد آقایی در دور نخست با بگیجان کولداشیف از ازبکستان پیکار می کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف مارسل ناگی از مجارستان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۱۹ شرکت کننده دارد، سبحان یاری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برایدیو تامپسون از آمریکا می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۵ کشتی گیر در آن شرکت کرده اند، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست به مصاف تویوکی هامادا از ژاپن می رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با برنده مبارزه میان گئورگین تریپون از رومانی و زلیم خان موسیخانوف از قزاقستان کشتی می گیرد.

این رقابتها از ساعت 12:30 امروز در صوفیه بلغارستان آغاز می‌شود.