هویت دوست: در مراسم تجلیل صندوق احساس غرور کردم/ صندوق حمایت خانه پیشکسوتان شده است

مهدی هویت دوست پیشکسوت نامدار بوکس ایران معتقد است در شصت سال حضورش در ورزش بدین شکل از او تجلیل نشده بود و در مراسم تجلیل از خود احساس غرور بسیاری داشته است.

 هویت دوست در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: ما پیشکسوتان توقعی نداریم؛ ولی دلمان می خواهد زحمتی که برای ورزش این کشور کشیده ایم به نسل جدید اعلام شود. 
وی با تقدیر از اقدامات صندوق در تجلیل از پیشکسوتان از جمله تجلیل از خود افزود: حدود شصت سال است که در ورزش این کشور فعال هستم. در این مدت ممکن است مراسمی برگزار شده باشد؛ ولی مراسم های تجلیل صندوق بسیار با شکوه است. 

هویت دوست با بیان اینکه برگزاری مراسم های تجلیل بر جسم و روح پیشکسوتان تاثیرات مثبتی بسیار بالایی دارد، افزود: برای ما پیشکسوتان چنین اتفاقی باورنکردنی است، باور نمی کنیم در این حد به ما محبت شود و چنین محبتی را جای دیگر ندیده بودیم. از مجموعه صندوق و دکتر ابطحی که همیشه هوای پیشکسوتان را داشته و نگذاشتند ما به فراموشی سپرده شویم تشکر می کنم. مسئله مهم این است که با آمدن دکتر ابطحی صندوق متحول شده و به خانه پیشکسوتان تبدیل شده است. 

 

وی ادامه داد: برای فرزندان و شاگردان ما هم آگاهی از این مراسم ها بسیار مهم است زیرا متوجه می شوند اگر تلاشی کنند، افرادی هستند که  تلاش آن ها را می بینند. هویت دوست در پایان ابراز امیدواری کرد که فدراسیون های ورزشی از حضور و تجربه پیشکسوتان برای تربیت نسل جوان بیشتر بهره ببرند.

 

مهدی هویت دوست متولد 1324 تهران است. او در سال های 43، 44 و 45 قهرمان بوکس کشور شد. هویت دوست سال ها کاپیتان تیم ملی بوکس ایران بود و در کارنامه خود قهرمانی آسیا و همچنین نائب رئیسی فدراسیون بوکس را دارد.