ابراهیم جوادی:

از صندوق حمایت به خاطر مراسم یادبود ملاقاسمی تشکر میکنم/ حضور بزرگان ورزش و سینما در مراسم ملاقاسمی احترام به این مرد بزرگ بود

ابراهیم جوادی دارنده ۴مدال طلای جهان و یک نشان برنز المپیک از صندوق حمایت به خاطر برگزاری مراسم یابود حسین ملاقاسمی تشکر کرد و این اقدام و حضور بزرگان ورزش و سینما در این مراسم را احترام به پدر کشتی فرنگی ایران دانست.

جوادی در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با بیان اینکه کشتی ورزش اول بوده و باید حمایت شود، گفت: با توجه به در پیش بودن رقابت های مختلف ،امیدوارم کشتی گیران ما بتوانند با اقتدار قهرمان شوند.

وی افزود: چند روز پیش که در مراسم یادبود حسین ملاقاسمی، پیشکسوت بزرگ کشتی شرکت کردم از اینکه دیدم صندوق حمایت درکنار برگزاری مراسم های با شکوه تجلیل از پیشکسوتان و مراسم زادروز، بعد از مرگ هم به فکر آنهاست به مسئولین صندوق درود فرستادم.

جوادی ادامه داد: بنده اهل مداهنه نیستم اما جادارد از دکترابطحی مدیرعامل و رییس هیات مدیره صندوق حمایت تشکرکنم. به اعتقاد من دکترابطحی بهترین مدیرصندوق حمایت است و ما پیشکسوتان از وی به خاطر زحماتش تشکرو قدردانی می کنیم.

پرافتخارترین کشتی گیر سبک وزن تاریخ آزاد در پایان گفت: واقعا صندوق حمایت، خانه پیشکسوتان شده و در حد توان مشکلات قهرمانان را برطرف می کند . در مراسم یادبود ملاقاسمی بزرگان کشتی و اهالی سینما حضور داشتند که جای قدردانی دارد.