مناجاتی: مراسم های تجلیلِ صندوق در یاد ما پیشکسوتان خواهد ماند/ در شصت سال حضورم در فوتبال هرگز چنین تجلیلی از من نشده بود

مهدی مناجاتی پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور، مراسم های تجلیل صندوق را یکی دیگر از عملکردهای مثبت این مجموعه در چند سال اخیر خواند و گفت: شیرینی و خوشی این مراسم ها در یاد ما پیشکسوتان خواهد ماند.

مناجاتی که به تازگی از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به خاطر افتخارات و زحماتش در ورزش مورد تجلیل قرار گرفته است در گفت و گو با روابط عمومی صندوق حمایت گفت: در روز تجلیل خود یکی از بهترین احساس های دنیا را تجربه کردم. در شصت سال حضور خود در ورزش فوتبال هرگز چنین تجلیلی از من نشده بود و بعد از این مراسم احساس تولد دوباره داشتم. حس قدردانی و ماندگاری یکی از خوب ترین اتفاقات برای پیشکسوتان است زیرا مطمئن می شوند که تلاش هایش در گذشته هنوز در یادها مانده و از سوی مسئولین مربوطه و مردم هنوز مورد توجه هستند.


 



وی با بیان اینکه تجلیل و قدردانی از یک پیشکسوت در روحیه خانواده او نیز تاثیر خوبی دارد، اظهار کرد: ورزشکارانی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند و مدام در مسابقات و اردو بوده و هستند، همیشه همراهی خانواده ی خود را در روزهای سخت داشته اند و اگر همدلی آن ها نبود روزهای خوش و افتخار آفرینی هایشان خلق نمی شد. بنابراین این تجلیل ها به نوعی قدردانی از زحمات خانواده های پیشکسوتان نیز هست.


 



مناجاتی با بیان اینکه برگزاری این مراسم ها آثار روحی مثبتی بر پیشکسوتان دارد به ویژه بعد از دوران در خانه ماندن کرونا، ادامه داد: دور هم جمع شدن و دیدار دوستان و گفتگو از جوانی و روزهای پیروزی در تقویت و بالا بردن روحیه ما قدیمی ترها بسیار موثر است؛ در دوران همه گیری کرونا در خانه ماندن و دوری از جمع به دلیل پاندمی بر روح و روان همه مان اثر منفی گذاشته بود و به چنین اجتماع ها مهمانی هایی نیاز بسیار داشتیم.


 



وی این مراسم ها را فرصتی دانست تا نسل جوان با نسلی که در گذشته برای ورزش این مرز و بوم تلاش کرده است آشنا شود و بداند که هیچ خدمت و کوششی بدون نتیجه و قددرانی نخواهد ماند. مناجاتی در پایان از زحمات صندوق حمایت و در راس آن دکتر ابطحی قدردانی و گفت: این اقدام صندوق اجر معنوی بالایی برای دست اندرکاران این مجموعه خواهد داشت.


 



مهدی مناجاتی متولد 1325 تهران است. او سابقه بازی در باشگاه فوتبال پاس تهران را دارد. او سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیک آزادگان سال ۱۳۷۷–۱۳۷۸ بود. مناجاتی از بازیکنان شاخص اسبق تیم ملی فوتبال ایران بوده است.