ووشو قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ - اندونزی

ادامه پیروزی‌های جوانان ایران در قهرمانی جهان ووشو

در روز دوم رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ اندونزی، ملی پوشان ایران به ۶ برد دست یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، امروز (چهارشنبه) ۱۶ آذر ۱۴۰۱، در دومین روز از مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان به میزبانی اندونزی، ۶ سانداکار ایران در بخش مردان به مصاف رقبای خود رفته و به برتری دست یافتند. 

نتایج روز دوم ووشوکاران ایران:

در وزن ۴۵- کیلوگرم، امیرمحمد بازگیر در دور نخست با نماینده کشور آذربایجان مبارزه کرد و مقابل این حریف به پیروزی رسید.

در وزن ۴۸- کیلوگرم، حسین ولی‌زاده در اولین مبارزه مقابل نماینده کشور میزبان به پیروزی رسید و در مرحله بعد باید به مصاف "آیداروف" از قزاقستان برود.

در وزن ۵۶- کیلوگرم، رضا خورشیدی که روز گذشته در اولین مبارزه خود از سد حریف هندی گذاشته بود، در دومین مبارزه برابر «ده‌ژسوس» از برزیل به برتری دست یافت و راهی مرحله سوم شد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیرحسین همتی هم که در مبارزه اول مقابل «تسنیم ایسلام» از بنگلادش به برتری دست یافته بود، در دومین مبارزه خود برابر "سرجیو آلپایدزی" از گرجستان به برتری رسید.

در وزن ۷۰ - کیلوگرم، عرفان محرمی با "سامی حرب" نماینده اردن دیدار کرد به پیروزی رسید و راهی مرحله دوم شد. محرمی باید در مرحله بعدی به مصاف "محمدعزیز" از تونس برود.

* در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی که روز گذشته در نخستین مبارزه مقابل «ولادیسلاو پشتنیک» از اوکراین پیروز شده بود، در مبارزه دوم با «محمد سیف» از تونس رقابت کرد و از سد این ووشوکار گذشت.