کراس‌فیت به فدراسیون وزنه‌برداری اضافه شد

رشته کراس‌فیت از این پس در زیر مجموعه فدراسیون‌ وزنه‌برداری فعالیت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، رشته کراس‌فیت که در زیرمجموعه فدراسیون همگانی قرار داشت که از این فدراسیون خارج شده است و در زیر مجموعه فدراسیون وزنه‌برداری قرار می‌گیرد.
سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری در گفت وگو با ایسنا در مورد اضافه شدن رشته کراس فیت به فدراسیون وزنه‌برداری و منفعت آن برای این رشته گفت: با پیوستن کراس فیت به فدراسیون وزنه برداری، هم آنها خوشحال هستند و قطعا اصلی ترین هدف ما این است که وزنه برداری و کراس فیت آسیبی به یکدیگر وارد نکنند و هر کدام کار خودشان را انجام دهند. 

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که کراس فیت در بحث درآمدزایی تا چه اندازه می‌تواند به وزنه‌برداری کمک کند؟ تاکید کرد: ما این تلاش  را کردیم که کراس فیت زیر مجموعه فدراسیون باشد تا استان ها در بحث درآمدزایی تقویت شوند و باشگاه‌ها  از طریق اضافه شدن این ظرفیت به روز می شوند. وزنه برداری از لحاظ کمی و کیفی نفع می برد. کراس فیت و وزنه برداری به یکدیگر کمک می‌کنند. استان های ما در سراسر ایران از این ظرفیت استفاده کنند. هفته آینده با مسئولان انجمن کراس فیت جلساتی خواهیم داشت.