نشست صمیمی هیات رئیسه جام فوتبال یونس شکوری با مدیرعامل صندوق حمایت

هیات رئیسه جام فوتبال یونس شکوری با حضور در محل صندوق با دکتر ابطحی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، دیدار و نشستی صمیمانه داشتند.

به گزارش روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این نشست صمیمی اعضای هیات رئیسه جام شکوری از عملکرد صندوق حمایت در طی 3 سال گذشته به نیکی یاد کرده و دکتر ابطحی را مدیری مردمی خواندند.

اعضای هیات رئیسه جام شکوری در ادامه از دکتر ابطحی درخواست کردند با توجه به جایگاه صندوق در حمایت از پیشکسوتان و ورزشکاران از برگزاری این جام حمایت همه جانبه به عمل آورد.


 




در این دیدار جهانگیر کوثری از پیشکسوتان فوتبال و یکی از اعضای هیات رئیسه جام شکوری در خصوص این جام گفت: اولین دوره این مسابقات در سال 1371 برگزار شد و باعث خوشحالی است که عنوان کنم تا کنون 26 دوره از این جام برگزار شده و تنها دو سال به دلیل شرایط کرونا این جام برگزار نشد.


 



وی افزود: در این مسابقات بیش از 105 تیم در 7 رده سنی مختلف شرکت و نزدیک به 2 هزار بازیکن، مربی و داور در آن حضور مستقیم دارند. این جام حدود 3 ماه طول می کشد و 250 مسابقه در آن برگزار می شود و باید گفت چنین رقابتی در ورزش ایران سابقه ندارد.
غلامحسین نوریان یکی دیگر از پیشکسوتان فوتبال و عضو هیات رئیسه جام شکوری نیز در ادامه این دیدار گفت: کسانی که در مسابقات جام شکوری شرکت می کنند سرمایه های ملی فوتبال ما هستند.



دکتر ابطحی: همه ما در مجموعه صندوق خادم ورزش و ورزشکاران هستیم

در پایان دکتر ابطحی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت ضمن خیر مقدم به اعضای جام شکوری گفت: از اینکه به خانه خودتان صندوق حمایت تشریف آورده اید بسیار خرسند و خوشحال هستم. همه ما در مجموعه صندوق خادم ورزش و ورزشکاران هستیم.

وی تاکید کرد: یا باید در مسیر خدمتگزاری و پذیرش مسئولیت قدم نگذاشت یا اگر چنین مسیری را انتخاب کردیم باید با تمام توان خدمت کرد. من از اینکه شما بزرگان و نام آوران فوتبال را زیارت می کنم به خود می بالم. خوشبختانه رشته میان شما و صندوق نه تنها پاره نشده بلکه روز به روز دارد به طنابی محکم تبدیل می شود. امیدواریم اقداماتمان در صندوق باب میل و همان چیزی باشد که شما می خواهید، زیرا هدف ما این است که با توجه ظرفیت صندوق در خدمت بزرگان باشیم.


 


دکتر ابطحی افزود: من بعنوان یک مدیر با شما سخن نمی گویم بلکه بعنوان یک خدمتگزار اینجا نشسته ام. من و همکاران در این مجموعه با عشق کار می کنیم. شما بزرگان نیاز مالی ندارید ولی همه ما به احترام نیاز داریم و هدف اصلی ما در صندوق نهادینه کردن احترام به پیشکسوتان است.


وی در خصوص برگزاری جام فوتبال یونس شکوری گفت: افتخار می کنیم که در حد توان اقداماتی برای برپایی هر چه باشکوه تر این جام انجام دهیم. امیدواریم نشست هایی از این دست مستمر باشد تا کنار همدیگر، هر چه بهتر در خدمت به قهرمانان و پیشکسوتان انجام وظیفه کنیم.

در این نشست غلامحسین نوریان، نادر لطیفی، مصطفی اعتمادی، مجید حلوایی، جهانیگر کوثری، هادی نراقی، بهتاش فریبا و رضا آذرمی اعضای هیات رئیسه جام فوتبال یونس شکوری حضور داشتند.