پس از برگزاری مجمع عمومی

اعضای هیات رئیسه فدراسیون ووشو مشخص شدند

در جریان مجمع عمومی فدراسیون ووشو، اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون مشخص شدند.

به گزارش  پایگاه  اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ووشو صبح امروز (یکشنبه) به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مجمع مهدی علی‌نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی، فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترکین فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، زهرا ناطقی نائب رئیس امور بانوان، علیرضا حاجی میرعرب خزانه‌دار، علیرضا بهرمن دبیر مجمع فدراسیون، غلامزاده بازرس، روسای هیئت‌های استانی سراسر کشور، نمایندگان شهرداری تهران، فدراسیون ورزش کارگری، فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، فدراسیون ورزش دانشگاهی و نمایندگان باشگاه‌ها حضور داشتند.

در مجمع امروز گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۰ توسط امیر صدیقی رئیس فدراسیون ارائه شد. همچنین حسابرس مستقل، خزانه‌دار و بازرس فدراسیون گزارش‌های مربوط به حوزه‌های خود تا پایان سال ۱۴۰۰ را ارائه کردند که این گزارش‌ها مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

پس از این گزارش‌ها، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون براساس اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی مشخص شدند که بر این اساس جعفر سمیعی با ۳۸ رای به عنوان نایب رئیس اول، زهرا ناطقی با ۳۷ رأی به عنوان نایب رئیس دوم، علیرضا حاجی میرعرب با ۳۷ رای به عنوان خزانه‌دار، مهرداد شیرازی با ۳۸ رای به عنوان کارشناس خبره، میترا عباسی با ۳۶ رئیس به عنوان کارشناس خبره و عباس شیبک با ۳۸ رای به عنوان نماینده استان‌ها از مجمع رای اعتماد گرفتند.

پیش از این فیروزیان و موحدنیا به ترتیب به عنوان نمایندگان هیئت علمی و ورزش دانش‌آموزی به عضویت هیئت رئیسه درآمده بودند. در این مجمع ۴۱ نفر حضور داشتند که یک رأی سفید بود.

همچنین سید محمدپولادگر در این مجمع اظهار داشت: ووشو همیشه یکی از مدال‌آورترین فدراسیون‌های ما بوده و همیشه جزو فدراسیون‌های پرمدال در بازی‌های آسیایی بوده و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را کسب کرده که باعث افتخار است. ووشو همیشه مورد حمایت وزارت ورزش است و ما خیلی سعی می‌کنیم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم. کرسی‌های این رشته در عرصه بین‌الملل، کرسی‌های اثرگذار، مهم و تصمیم‌ساز هستند که باید حفظ شوند و ارتقا پیدا کنند.

معاون وزیر ورزش گفت: باید کمک کنیم که ووشو مانند همیشه اعزام‌هایش را با شایستگی و کیفیت بالا داشته باشد و با اقتدار به بازی‌های آسیایی برود. از زحمات فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم. آمار ورزشکاران سازمان یافته این فدراسیون خوب و قابل قبول بوده و امیدوارم این مسئله رشد داشته باشد.