نحوه تقسیم پاداش میلیاردی قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی

اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده به محض مشخص شدن نتایج دوپینگ کشتی گیران ایران در رقابت های جام جهانی، اقدام به پرداخت پاداش 70 هزار دلاری (دو و نیم میلیارد تومانی) قهرمانی ایران در این رقابت‌ها خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی در پاسخ به پیگیری فدراسیون کشتی برای دریافت 70 هزار فرانک سوییس بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام جهانی آذربایجان، اعلام کرد این مبلغ پس از مشخص شدن نتایج دوپینگ کشتی‌گیران، طی روزهای آینده به فدراسیون کشتی ایران پرداخت خواهد شد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی قصد دارد تمامی این مبلغ را بین کشتی‌گیران و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی که موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی آذربایجان شدند، پرداخت کند که در این میان سهم کشتی‌گیران و کادر فنی متفاوت خواهد بود.

دبیر بر اساس عملکرد کشتی‌گیران در این رقابت‌ها، نتایجی که کسب کرده‌اند و همچنین انضباط تیمی، اقدام به پرداخت این پاداش می‌کند و بر همین اساس نیز مبلغ پرداختی میان آن‌ها تفاوت خواهد داشت.

همچنین اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نیز بر اساس فاکتورهایی همچون مدت حضور در اردوها و تلاشی که برای تیم ملی داشته‌اند، پاداش خود را دریافت خواهند کرد.