راهیابی مردان والیبال نشسته به مرحله حذفی قهرمانی جهان بدون باخت

تیم ملی والیبال نشسته مردان در حالی امروز در مرحله حذفی برابر ژاپن رقابت خواهد کرد که در مرحله گروهی بدون هیچ باختی به عنوان تیم اول صعود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشو، هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به صعود تیم والیبال نشسته مردان ایران به عنوان تیم اول از مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: در جدول مرحله حذفی رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جهان که با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود، تیم ایران در انتهای جدول و بوسنی در ابتدای جدول قرار گرفته و تا قبل از فینال رقابتی با میزبان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به رقابت ایران و ژاپن در اولین دیدار از مرحله حذفی، گفت: امروز دوشنبه ۱۶ آبان در اولین بازی از مرحله حذفی برابر ژاپن به میدان خواهیم رفت و فردا سه‌شنبه ۱۷ آبان با برنده عراق و آمریکا دیدار خواهیم داشت، البته تا قبل از دیدار با تیم آمریکا رقابت‌ها برای تیم ایران راحت و مشکل ‌ساز نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با ابراز رضایت از عملکرد تیم ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان، تصریح کرد: تا به امروز نتایج راضی کننده بود و بازیکنان توانستند در مرحله گروهی بدون باخت و با بالاترین امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی شوند و برتری خود را ثابت کنند، در مرحله حذفی نیز تصور می‌کنیم رقابت اصلی بین ایران و تیم های آلمان، مصر، برزیل و بوسنی باشد.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط میزبانی راضی کننده است یا خیر؟ گفت: تا به امروز مشکل خاصی نداشتیم و میزبانی راضی کننده است.

وی هم‌چنین درباره وضعیت تیم بانوان و ناکامی آن‌ها در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: مرحله گروهی قهرمانی جهان به پایان رسیده و باید به این مساله فکر کنند که تازه وارد مسابقات شده‌اند و تمرکز خود را برای رقابتی که فردا(سه‌شنبه) با برنده رواندا و اوکراین خواهند داشت، معطوف کنند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. البته اگر بانوان بتوانند دیدار فردا را با پیروزی به پایان برسانند برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم باید رقابت کنند، در غیر این صورت برای نهم تا سیزدهم رقابت خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در پایان افزود: بانوان باید باخت‌هایی که تا به امروز داشتند به فراموشی بسپارند و برای دیدار فردا که سرنوشت ساز است خود را آماده تا به نتیجه لازم دست پیدا کنند.