اعزام کمانداران معلول به بازیهای کشورهای اسلامی

مربی تیم ملی پاراتیروکمان از اعزام کمانداران معلول به بازی‌های کشورهای اسلامی برای اولین بار خبر داد و گفت: تنها کماندارانی به این بازی‌ها اعزام خواهند شد که شانس بالایی برای کسب مدال داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، جبرئیل عبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی ۱۴ کماندار در رشته‌های ریکرو، کامپوند و W1 زنان و مردان به اردوی آمادگی دعوت شدند که این اردو از ۷ خرداد در سایت تیروکمان برگزار می‌شود.

وی از رمضان بیابانی، سینا منشاءزاده، هادی نوری، مریم یاورپور، منیره السادات حسینی، فرزانه عسگری، زهرا حسینی در کامپوند، سمیه رحیمی، محدثه کهنسال، زهره ابراهیمی، غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب عامری در ریکرو و اصغر زارعی نژاد و محمدرضا زندی در W1 نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی نام برد.

مربی تیم ملی پاراتیروکمان تصریح کرد: چون برای اولین بار قرار است با هماهنگی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک کمانداران معلول نیز در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا کنند، سعی داریم کسانی را در ترکیب تیم اعزامی قرار دهیم که شانس بالایی برای کسب مدال داشته باشند، بنابراین نفرات اعزامی پس از شرکت در چند مرحله رکوردگیری مشخص خواهد شد.

عبادی هم‌چنین درباره وضعیت زهرا نعمتی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی، گفت: هنوز وضعیت وی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص نیست و به طور قطعی اعلام نکرده که همراه تیم ما در این بازی‌ها حضور خواهد داشت یا خیر؟

وی در پایان درباره وضعیت کمانداران برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: با توجه به این که این بازی‌ها مردادماه برگزار می‌شود، فرصت کافی برای آماده سازی کمانداران وجود دارد و از این جهت نگران نیستیم.