مهدی حاج محمد: هیچ تیمی در جام جهانی فوتبال در حاشیه امنیت نیست/ امیدوارم تیم ایران بتواند از گروه خود صعود کند!

مهدی حاج محمد را می توان از بزرگان فوتبال  ایران دانست، مردی که در 19 سالگی پیراهن تیم ملی را برتن کرد و با تیم ملی ایران قهرمان جام عمران منطقه ای شد.

حاج محمد نه تنها در ورزش از چهره های شاخص به شمار می رود، که در کمک به خیلی ها پیش قدم بوده و سفره دار است. 
اگرچه وی عمل جراحی را پشت سر گذاشته و دوران نقاهت را پشت سر می گذراند اما هنوز هم اخبار  فوتبال را دنبال کرده و پیگیر مسائل فوتبال ایران و جهان است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور،  باتوجه به نزدیکی جام جهانی فوتبال با وی تماس گرفته و نظر ایشان را درمورد رقابت ها و گروه ایران در جام جهانی قطر سوال کردیم. حاج محمد گفت: سطح فوتبال بالا رفته و پیش بینی سخت است. چهار سال پیش اگر به پرتغال گل میزدیم به دوره بعد صعود می کردیم درواقع امسال هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و هر تیمی از فرصت ها استفاده کند به دوره بعد صعود خواهد کرد.

وی تیم ملی فوتبال ایران را خوب و با انگیزه دانست و گفت: اگر تیم ما از نظر روحی، روانی و آمادگی جسمانی خوبی در مسابقات ظاهر شده و از فرصت ها به خوبی استفاده کند، صعودش به دور دوم غیرممکن نیست.

حاج محمد در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر بتواند با پیروزی برحریفان به دور بعد صعود کرده تا دل مردم شاد شود.