رکوردشکنی کماندار ۱۷ ساله ایران در کاپ آسیایی سنگاپور

کماندار ۱۷ ساله ایران در کاپ آسیایی سنگاپور موفق شد با عبور از رکورد میلاد وزیری در مسابقات برون‌مرزی در ریکرو مردان، رکورد ایران را بشکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی با کمان مرحله سوم کاپ آسیایی سنگاپور صبح امروز، سه‌شنبه، ۱۶خرداد ماه برگزار شد و در پایان مرحله مقدماتی ریکرو مردان، محمد حسین گلشنی کماندار ۱۷ ساله پس از ۱۲ سال موفق به شکستن رکورد ایران شد و با ثبت رکورد ۶۷۶ در رده چهارم مرحله مقدماتی ایستاد.

پیش از این میلاد وزیری با ثبت امتیاز ۶۶۷ رکورد ایران در ریکرو مردان در مسابقات برون مرزی را در اختیار داشت که گلشنی موفق شد این رکورد را ۹ امتیاز ارتقاء دهد.  

رضا شبانی دیگر نماینده ایران با ثبت ۶۶۳ امتیاز در جایگاه شانزدهم ایستاد.

در پایان مرحله مقدماتی کامپوند بانوان نیز گیسا بایبوردی با ۶۹۴ امتیاز هشتم شد.

محمدحسین گلشنی پس از رکوردشکنی در کاپ آسیایی سنگاپور در بخش ریکرو مردان، اظهار کرد: خوشحالم که توانستم بعد از ۱۲ سال رکوردشکنی کنم و امیدوارم که بتوانیم موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم. از تلاش اعضای کادر فنی، سرمربی تیم‌ملی، مسئولان فدراسیون کمال تشکر را دارم و هدف اصلی کسب سهمیه و مدال المپیک است و امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم در المپیک مدال کسب کنیم و موفق ظاهر شویم.