آغاز اردوی وزنه‌برداری با سرمربی جدید از ۷ فروردین

سرمربی تیم ملی وزنه برداری اسامی ۱۸ ورزشکار را برای حضور در اولین اردوی تیم ملی در سال جدید اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، اردوی تیم ملی وزنه برداری از هفت فروردین در آکادمی ملی المپیک دایر خواهد شد و تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا۲۰۲۳ کره جنوبی آماده می‌شود.
براین اساس هجده وزنه بردار مدعو، تا شروع مسابقات جیجو کره‌جنوبی در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در اردو خواهند بود اما اعزام بر اساس ارتقای آمادگی و ثبت بهترین رکوردها انجام خواهد شد.

علی داودی، آیت شریفی، علیرضا یوسفی، علی هاشمی، مهدی کرمی، امیر عزیزی، سهراب مرادی، رضا دهدار، رضا بیرالوند، کیانوش رستمی، ایوب موسوی، مصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، علیرضا اسفندیاری، علیرضا معینی، مسعود ممیوند و پوریا اکبری، نفرات دعوت شده به اردو هستند.

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی در مورد آغاز اردو بیان کرد: با وجود وقفه‌ای که به دلیل تغییر کادر فنی و انتخابات مجمع، در تشکیل اردوها به وجود آمده، نفرات دعوت شده از افراد باتجربه و حرفه‌ای هستند و انتظار دارم با آمادگی مناسب در اردو حاضر شوند.

او با تاکید بر انجام آزمایشات دوپینگ از ملی پوشان، درباره انتخاب افراد توضیح داد: وزنه‌برداری سالها از شرایط مطلوب و پشتوانه‌سازی محروم بوده و تمام داشته ما در حال حاضر همین است. به عنوان عضو کمیته فنی از ابتدای سرپرستی سجاد انوشیروانی در جریان وضعیت تیم ها و وزنه‌برداران قرارداشتم و این ترکیب با نظر کادر فنی انتخاب شده است.

نصیرشلال درباره غیبت رسول معتمدی در این لیست نیز توضیح داد: حضور رسول در اردو با توجه به آسیب دیدگی که داشت، منوط به نظر و مجوز پزشک متخصص او است.