مهران تیشه‌گران دوباره رییس فدراسیون ناشنوایان شد

انتخابات فدراسیون ناشنوایان به ریاست محمد پولادگر برگزار شد و مهران تیشه‌گران برای دومین بار به مدت ۴ سال رییس فدراسیون ناشنوایان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان به ریاست محمد پولادگر دیروز(سه‌شنبه ۲۳ اسفند) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و مهران تیشه‌گران برای دومین‌بار به مدت ۴ سال ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

در این مجمع مهین فرهادی‌زاد، نماینده کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی حضور داشتند.

مهران تیشه‌گران، کرم‌الله علیمرادی و محمد پرگر به عنوان کاندیدای حاضر در مجمع انتخابات ناشنوایان حضور داشتند.

محمد پرگر قبل از برگزاری مجمع به نفع مهران تیشه‌گران انصراف داد.

۵۲ نفر در مجمع حضور داشتند که پس از رای‌گیری، مهران تیشه‌گران با کسب ۳۶ رای از ۵۲ رای ماخوذه به مدت ۴ سال دوباره رییس فدراسیون ناشنوایان شد. علیمرادی دیگر کاندیدای ریاست نیز ۱۶ رای آورد.

 

اعضای هیات رئیسه معرفی شدند

پس از انتخاب رئیس فدراسیون، اعضای هیات رئیسه شامل زهرا داوودی به عنوان نایب رئیس دوم، مسعود فراهانی نایب رییس اول، امید سعیدی و لیلا زند وکیلی کارشناس خبره و فیروزه کوهگرد به عنوان خزانه‌دار به مجمع پیشنهاد شدند که پس از رای گیری، مسعود فراهانی با کسب ۴۶ رای از ۵۰ رای ماخوذه، نایب رئیس اول، زهرا داوودی با ۴۱ رای نایب رئیس دوم، امید سعیدی و لیلا زند وکیلی به ترتیب با ۴۲ و ۴۴رای کارشناس خبره زنان و مردان و فیروزه کوهگرد با  ۴۷رای به عنوان خزانه دار معرفی شدند.

همچنین چون برای نماینده هیات استانی و باشگاهی کاندیدایی وجود نداشت، انتخابات این دو پست به مجمع بعدی فدراسیون موکول شد.