آغاز رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور با حضور ۵۳۰ ورزشکار در کیش

کیش -رقابت‌های قهرمانی رده های سنی ۱۰ تا ۱۸ سال تنیس کشور با حضور ۵۳۰ ورزشکار در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از فدراسیون تنیس، مدیر برگزاری این مسابقات با تاکید بر اهمیت پشتوانه‌سازی و پرورش استعدادهای برتر گفت: رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی از روز جمعه در جزیره کیش با حضور ۵۳۰ ورزشکار در دو بخش دختران و پسران آغاز شده که طی آن ورزشکاران در رده‌های سنی ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال به مصاف هم می‌روند.

مهران قدسی تصریح کرد: این سومین دوره رقابت‌های تنیس کشور در سال جاری است که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شده، ۳۸۰ ورزشکار پسر و ۱۵۰ تنیسور دختر در این مسابقات حضور دارند که برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی تلاش کرده و به دنبال اثبات شایستگی‌های خود هستند.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این مسابقات ارزیابی تیم‌های ملی ۱۰ ، ۱۲، ۱۴ و۱۶ سال تحت نظر مربیان تیم‌های ملی انجام می‌شود، از سویی دیگر امتیاز ورزشکاران در رنکینگ ملی شرکت کنندگان ثبت خواهد شد و رتبه‌های برتر هر رده سنی ۲۲۵ امتیاز کسب می‌کنند.

گفتنی است این رقابت‌ها از روز جمعه آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۸ شهریور ادامه خواهد داشت و ورزشکاران در مجموعه زمین‌های تنیس المپیک کیش مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.