رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی - کره جنوبی

کسب ۴ مدال پاراتیراندازی در جام‌جهانی کره جنوبی/ ساره‌جوانمردی دوم شد

در ادامه رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نمایندگان ایران موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی پاراتیراندازی  که در کره جنوبی در حال برگزاری است، امروز سه شنبه یکم شهریور نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب ۴ مدال، (۳ طلا و یک نقره) شدند.

در این رقابتها، محمدرضا میرشفیعی در ماده P1 (تپانچه بادی) به مصاف حریفان خود رفت که در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه نخست ایستاد و راهی مرحله فینال شد. وی در فینال با ثبت رکورد ./۲۳۶ به مدال طلا دست یافت.

در ماده تراپ نیز، توسلی خواه دیگر نماینده ایران که در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه نخست قرار گرفته بود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد تیراندازان در مرحله فینال به مدال طلا این ماده دست یافت.

در ادامه این رقابتها، نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده P2 (تپانچه بادی بانوان) راهی مرحله فینال شدند که در این مرحله نسرین شاهی با ثبت رکورد ۲۳۸٫۴ به مدال طلا رسید و ساره جوانمردی در این ماده در مرحله فینال با ثبت رکورد ۲۳۴٫۳ به مدال نقره دست یافت.

همچنین زهرا غلامزاده در ماده R9 (تفنگ خفیف درازکش کلاس SH2) در مرحله مقدماتی با ثبت رکورد ۶۱۴٫۱ در رده ششم ایستاد و راهی مرحله فینال شد که در این مرحله با ثبت رکورد ۱۸۴٫۸ در جایگاه پنجم قرار گرفت.

رقیه شجاعی نیز دیگر نماینده ایران در ماده R8 (تفنگ خفیف سه وضعیت کلاس SH1) در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه چهارم قرار گرفت و راهی مرحله فینال شد که در این مرحله با ثبت رکورد ۴۱۹٫۰ چهارم شد.

تیم پاراتیراندازی کشورمان پیش از این موفق به کسب دو مدال برنز و نقره در بخش تیمی شده بود.

رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی روز پنحشنبه سوم شهریور در کره جنوبی به پایان می رسد.