۲۲ مدال کارگران ایران در مسابقات بین‌المللی شرکت‌ها

در آخرین روز از رقابتهای بین‌المللی ورزش کارگری جام شرکت‌ها که در مسکو برگزار شد، نمایندگان ایران موفق به کسب ۲۲ مدال در این مسابقات شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، در آخرین روز از رقابتهای بین‌المللی ورزش کارگری جام شرکت‌ها که در مسکو برگزار شد، نمایندگان ایران با کسب ۲۲ مدال (پنج مدال طلا، ۱۱ نقره و ۶ برنز) به کار خود در این رقابتها پایان دادند.

کارگران شرکت های ایرانی تحت عنوان رهپویان محرم با ۷۳ نفر در ۴ رشته ورزشی فوتبال ، دو و میدانی، کراسفیت و بسکتبال سه نفره  در این مسابقات حضور داشتند که در فوتبال، دو نماینده ایران در جایگاه قهرمانی و نایب قهرمانی قرار گرفتند.

در دوومیدانی دوندگان موفق به کسب سه طلا، ده نقره و شش برنز  شدند که نتایج این رقابتها به شرح زیر است.

احمد عسگری به مدال برنز دوی ۳۰۰۰ متر گروه سنی بالای ۴۵ سال دست یافت، مسعود بهرامی دو مدال نقره و برنز  در دوی ۱۰۰ متر بالای ۳۵ تا ۴۵ سال در پرش طول کسب کرد،

رحیم دیبایی دو مدال نقره  در دوی ۱۵۰۰ متر بالای ۳۵ سال و دوی ۳۰۰۰ متر گرفت، محسن رضائی دونده بالای ۳۵ سال به مدال برنز دوی ۳۰۰۰ متر رسید. همچنین مدال نقره دوی ۱۰۰ متر گروه سنی بالای ۴۵ سال به ایران رسید.

مسلم کارگران در دوی ۱۰۰متر بالای ۴۵ سال مدال برنز  را به خود اختصاص داد و در پرش طول همین گروه سنی مدال نقره گرفت، مدال برنز دوی ۱۵۰۰ گروه سنی بالای ۳۵ سال به یاسر حسن پور رسید.

محسن محمد قاسمی نیز به مدال برنز ماده پرش طول دست یافت.

مینا قاسمی بانوی دونده کاروان ورزشی کارگران ایران در مسابقات جام شرکتها در ماده ۱۰۰متر گروه سنی زیر ۳۵ سال  به مدال نقره دست یافت یافت.

محمد ماهی دشتی نیز در دو ۱۰۰ متر زیر ۳۵ سال به مدال طلا رسید، این دونده در پرش طول هم مدال نقره کسب کرده بود.

در دوی ۳۰۰۰ متر زیر ۳۵ سال،  جواد علیزاده به مدال طلا دست یافت،

پژمان کرزه ای نقره و صابر چرخی مدال برنز گرفت، وی در ۱۵۰۰ متر به مدال نقره دست یافته بود.

در بسکتبال هم نماینده ایران به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت.

  • 11:04
  • 1401/05/24
  • 740