حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون دوومیدانی

حمید سجادی با حضور در محل فدراسیون دوومیدانی با رییس و دست‌اندرکاران این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر دیروز (سه‌شنبه) با حضور در محل فدراسیون دو و میدانی با هاشم صیامی رییس و دیگر دست‌اندرکاران ورزش اول المپیک در کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز خرسندی از حضور در فدراسیونی که سال‌های زیادی از زندگی ورزشی خود را در آن پشت سرگذاشته است، اظهار داشت: از فدراسیون دوومیدانی، ورزشکاران و دست‌اندرکاران آن خاطرات بسیار زیادی دارم که بخش بزرگی از زندگی من در آن خلاصه می‌شود.

او افزود: دوومیدانی ایران ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی دارد که امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های خوب فدراسیون شاهد موفقیت روز افزون قهرمانان این رشته ورزشی در میادین بین‌المللی باشیم.

در ادامه این دیدار هاشم صیامی رییس فدراسیون دوو میدانی در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به وزیر ورزش و جوانان گفت:خوشحالم که شما بعنوان یک قهرمان پرعنوان و یک پیشکسوت خوش نام‌ و نشان سال‌های نه چندان ورزش دوومیدانی یک بار دیگر به خانه خود بازگشته‌اید که قطعا این حضور را یک فرصت بسیار ارزشمند برای تمامی جامعه بزرگ و معظم دو و میدانی می‌دانیم.

صیامی ادامه داد: در طول دو سال حضورم در فدراسیون دوومیدانی برنامه‌های زیادی را تا به حال اجرایی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام خواهیم داد قدم‌های بسیار مثبتی در راستای رشد و توسعه ورزش پایه و مادر که خود شما در آن خبره و صاحب نام هستید برداریم.

در پایان این دیدار وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان و پرسنل فدراسیون دوومیدانی توصیه‌هایی نیز در جهت تسریع در پیشیرد اهداف فدراسیون نیز بیان کرد.

در این دیدار علیرضا عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و همچنین تعدادی از پیشکسوتان و مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

  • 10:45
  • 1401/04/01
  • 776