سالن شهدای هفتم تیر تهران میزبان فینال لیگ کشتی ایران شد

رقابت نفس گیر قهرمانان جهان و المپیک در روز پایانی

اکبر فیض: مبارزه مدعیان لیگ برتر کشتی ایران جمعه 27 آبان ماه به پایان خواهد رسید و 4 تیم بانک شهر، ستارگان ساری، پترو پالایش تاکستان و انبوه سازان هوتن برای کسب عنوان قهرمانی رخ به رخ خواهند شد.

تیم رضا یزدانی قهرمان نامدار جهان و سرمربی بانک شهر با تیم انبوه سازان هوتن به سرمربیگری ایمان محمدیان و با مدیریت فنی کمیل قاسمی سرشاخ خواهد شد و ستارگان ساری که با زحمات مرتضی قربانی مربی سازنده مازندران چند سالی است حضوری پررنگ در لیگ دارد به مصاف پترو پالایش با سرمربیگری محمد اصلانی خواهد رفت.

در پایان تیم های برنده، جمعه ساعت 19 دیدار فینال را برگزار کرده و مبارزه رده بندی هم ساعت 16 در سالن شهدای هفتم تیر انجام خواهد شد.

با توجه به حضور نامداران جهان و المپیک در روز پایانی به احتمال زیاد شاهد مسابقاتی نفس گیر و تماشایی در این پیکارها خواهیم بود. از داوران انتظار می رود با دقت بیشتری قضاوت کرده تا مسابقات لیگ بدون حرف و حدیث پرونده اش بسته شود.

**************

برنامه دیدارهای نیمه نهایی و نهایی لیگ

 

ساعت 10:15  ستارگان ساری – پتروپالایش بلیش تاکستان

ساعت 12       بانک شهر- انبوه سازان هوتن

دیدارهای رده بندی

ساعت 16:  بازنده ها

ساعت 19:  فینال مسابقات

 

گفتنی است با هماهنگی بعمل آمده توسط فدراسیون کشتی با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو)، نمایندگان این ستاد از صبح مسابقات در سالن حضور داشته و نسبت به انجام آزمایش دوپینگ از 4 تیم حاضر در مسابقات اقدام بعمل می آورند.

 

  • 13:04
  • 1401/08/25
  • 529