انصراف دختر فوق سنگین ایران از قهرمانی جهان کلمبیا

ملی پوش دسته فوق سنگین از حضور در ادامه اردوی تیم ملی وزنه برداری زنان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان کلمبیا انصراف داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، فاطمه یوسفی وزنه بردار دسته فوق سنگین زنان به کادر فنی تیم ملی بانوان اطلاع داد که به دلیل آسیب دیدگی و احساس ناراحتی در استخوان ترقوه راست و با وجود فشار بالای تمرینات، از شرایط لازم برای رسیدن به آمادگی کامل دور است و از ادامه حضور در اردو انصراف می دهد.

کوروش باقری، مدیر تیم های ملی فدراسیون وزنه برداری نیز با تایید این خبر گفت: این تصمیم خود خانم یوسفی است و از نظر ما منعی برای ادامه حضور او در اردو وجود ندارد. یوسفی می تواند تا پایان اردو هم در کنار تیم بماند اما شاید خودش احساس می کند که با وجود فشار بالای تمرینات، به آمادگی نخواهد رسید.

به گفته او، کادر فنی تا این لحظه کسی را از لیست خود خط نزده و انتخاب افراد اعزامی به آمادگی و ارتقای رکورد ملی پوشان بستگی دارد.
تیم ملی وزنه برداری بانوان از هفته نخست آبان اردوی آماده سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کلمبیا را آغاز کرده است. این مسابقات اولین مرحله کسب امتیاز برای سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

پیش از این فاطمه کشاورز هم به دلیل به دلیل آماده نبودن از حضور در قهرمانی جهان انصراف داده بود.

  • 15:32
  • 1401/08/17
  • 415