مسابقات بین‌قاره‌ای ۲۰۲۲

ایران - پاراگوئه؛ ساحلی‌بازها به دنبال جام

تیم ملی فوتبال ساحلی از امشب در مسابقات بین‌قاره‌ای امارات به میدان می‌رود و در نخستین دیدار مقابل پاراگوئه قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشورو به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در مسابقات بین قاره‌ای ۲۰۲۲ به میزبانی امارات، اولین دیدار خود مقابل پاراگوئه را برگزار خواهد کرد.

ساحلی‌بازان ایران به ترتیب سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه (۱۰ تا ۱۲ آبان) به مصاف تیم‌های پاراگوئه، آمریکا و ژاپن می‌روند و دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد. هر سه دیدار ایران ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

این بازی‌ها به مدت پنج روز و به صورت متوالی برگزار می‌شود و دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال در روزهای جمعه و شنبه (۱۳ و ۱۴ آبان) انجام می‌شود.

در گروه A نیز تیم‌های امارات، عربستان، برزیل و اسپانیا به رقابت می‌پردازند و در نهایت برنامه مرحله نیمه نهایی به این شرح است:

جمعه ۱۳ آبان

صدرنشین گروه A – تیم دوم گروه B

صدرنشین گروه B – تیم دوم گروه A

ایران سومین تیم پرافتخار مسابقات

گفتنی است ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان در رقابت های سال گذشته موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند. ایران در مجموع سه بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده و بعد از روسیه با چهار قهرمانی و برزیل سه قهرمانی جزو پرافتخارترین تیم‌های این رقابت‌ها است.

سرمربی‌گری موقت نادری

در چند سال گذشته بعد از جدایی اکتاویو از هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی، عباس هاشم‌پور جانشین این سرمربی کارکشته شد. هاشم‌پور در سالیان گذشته روزهای پر فراز و نشیبی داشت و در نهایت تابستان امسال و بعد از مسابقات دوستانه ایران و اذربایجان در یزد، از هدایت تیم ملی کنار رفت.

کمیته فوتبال ساحلی به سرمربیگری موقت علی نادری، دستیار هاشمپور در تیم ملی فوتبال ساحلی رای داده‌اند. نادری از ساحلی بازان پیشین ایران به شمار می‌رود که افتخارات بسیاری را با این تیم به دست آورده و مدت زمان بسیاری کاپیتان این تیم بود.

برنامه‌ برگزاری مسابقات بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۰ آبان: ایران – پاراگوئه

چهارشنبه ۱۱ آبان: ایران – آمریکا

پنج‌شنبه ۱۲ آبان: ایران – ژاپن

  • 10:37
  • 1401/08/10
  • 482