بوکسورهای کشورمان حریفان خود را در مسابقات قهرمانی آسیا شناختند

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا بزرگسالان امروز (دوشنبه – نهم آبان‌ماه) برگزار و و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا ۲۰۲۲ با حضور ۳۲۰ (۲۱۱ مرد – ۱۰۹ زن) بوکسور از امروز (سه‌شنبه – ۱۰ آبان‌ماه) در "امان" اردن آغاز می‌شود و تا ۲۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

مراسم قرعه‌کشی و جلسه فنی مربیان سرپرستان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات، دیروز (دوشنبه – نهم آبان‌ماه) با حضور علیرضا استکی سرمربی و همایون امیری مربی تیم ملی بوکس کشورمان در هتل "ریجنسی پالاس"  برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

مصطفی ریگی در وزن ۵۱ کیلوگرم در دور نخست به مصاف "تیتیثان پانموت" از تایلند خواهد رفت و در صورت برتری با "دوماتوف حسنبوی" از ازبکستان مبارزه می‌کند.

مهدی خسروی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم کشورمان ابتدا با "رانگسی سائو" از کامبوج پیکار خواهد کرد و در صورت برتری در این مبارزه با یکی از نمایندگان ازبکستان و پاکستان دیدار می‌کند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، سجاد محمدپور در مبارزه اول به مصاف "تسوستومی ریتو" از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی رو در روی یکی از نمایندگان عراق، تایلند و ازبکستان قرار می‌گیرد.

محمد کمالی بوکسور ایران در وزن ۶۰ کیلوگرم است که پس از یک دور استراحت، در گام نخست با برنده دیدار مالزی و مغلوستان مباررزه خواهد کرد.

اشکان رضایی در رقابت‌های وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، در مرحله نخست به مصاف "وانگدی دورجی" از بوتان می‌رود و در صورت برتری با یکی از بوکسورهای چین تایپه، افغانستان یا قرقیزستان مبارزه می‌کند.

علی حبیبی‌‍نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم ابتدا با " بونجونگ سینسیری" از تایلند دیدار می‌کند و در صورت برتری باید "کرار خادم العزیرج" عراقی را از پیش رو بردارد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم مسلم مقصودی نماینده کشورمان است که در گام نخست باید "قاسم رجب" از فلسطین را شکست دهند و در ادامه به مصاف برنده دیدار بوتان و قرقیزستان می‎رود.

شاهین موسوی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم در اولین دیدار باید "فهاد الخوری" از امارات را از پیش رو بردارد و سپس رو در روی برنده دیدار اردن و ترکمنستان قرار می‌گیرد.

میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف "عبدالله میعایان" از کویت خواهد رفت و در صورت برتری با برنده دیدار اردن و عراق مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم پوریا امیری در دیدار اول باید "کاپیل پوخاریا" از هندوستان را شکست دهد و در ادامه با "عدلبیک اولو ارکین" از قرقیزستان پیکار می‌کند.

طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلوگرم ابتدا رو در روی "پارنکو سرگی" از قزقیزستان قرار می‌گیرد و در ادامه به مصاف  برنده دیدار قزاقستان و هندوستان خواهد رفت.

ایمان رمضان‌پور نماینده وزن ۹۲+ کیلوگرم نیز در گام نخست باید "نارندر" از هندوستان را شکست دهد و سپس با برنده دیدار ازبکستان و کویت مبارزه می‌کند.

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی وغلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

با دعوت کنفدراسیون بین المللی بوکس آسیا، سیدعلی جعفری داور سه ستاره بین المللی بوکس کشورمان نیز در این رویداد به عنوان داور به قضاوت می‌پردازد.

  • 10:32
  • 1401/08/10
  • 354