اعزام ۴ اسکواش‌باز به قهرمانی آسیا

مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا ۹ آبان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود و از سوی مربی تیم ملی ۴ بازیکن برای شرکت در این مسابقات معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مجید روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا ۹ تا ۱۳ آبان در کره جنوبی برگزار می‌شود که محمدرضا ضیاء کاشانی، سمیع الله صدرآبادی، علیرضا شاملی و سپهر اعتمادپور نفرات اعزامی به این مسابقات هستند که ۶ آبان عازم این رقابتها می‌شوند.

وی گفت: سال گذشته که این مسابقات در مالزی برگزار شد، در جایگاه هفتم قرار گرفتیم، امسال تیم شرایط بهتری نسبت به دوره قبل دارد و تلاشمان ارتقاء جایگاه و کسب سکو است.

مربی تیم ملی اسکواش در ارزیابی از وضعیت تیم اعزامی، افزود: با وجود این که تنها فرصت برگزاری یک اردوی آماده‌سازی در کیش را داشتیم، اما بازیکنان نسبت به دوره قبل آماده‌تر هستند و عملکرد هر ۴ بازیکن اعزامی راضی کننده است.

روحانی در ارزیابی از حریفان ایران در قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی در دو گروه شش تایی برگزار می‌شود که ایران با تیم‌های مالزی، هنگ کنگ، ژاپن، سنگاپور و فیلیپین همگروه است که مالزی و هنگ کنگ سخت‌ترین حریفان ایران در این مسابقات هستند که برای صعود از گروه خود رقابت سختی را با این تیم‌ها خواهیم داشت.

  • 09:18
  • 1401/08/04
  • 627