امامی: استعفای سوریان قبول نشد

سخنگوی فدراسیون کشتی می‌گوید سوریان همچنان به عنوان نایب رییس به فعالیتش در فدراسیون ادامه می‌دهد و موضوع استعفا منتفی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، محمد ابراهیم امامی در گفت و گو با ایسنا، در مورد استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی اظهار کرد: اولین بار سوریان یک سال و نیم قبل موضوع استعفایش را مطرح کرد. او گفت به دلایل مشکلات شخصی نمی‌تواند به عنوان نایب رییس ادامه دهد. همان زمان یک جلسه دوستانه در فضای خیلی صمیمی با حضور آقای دبیر برگزار شد. سوریان مشکلات خود را اعلام کرد که همانجا دبیر به او گفت با هم به فدراسیون آمدیم و با هم می‌رویم و نمی‌شود در میان راه ما را تنها بگذاری. به همین دلیل سوریان پذیرفت و همکاری ادامه پیدا کرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه گفت: این موضوع استعفای سوریان که دیروز منتشر شد مربوط به هفته قبل بود. سوریان هفته قبل مجددا به دلیل رسیدگی به امورات شخصی‌اش نامه استعفایش را نوشت و حضوری به فدراسیون آمد و استعفای خود را به آقای دبیر داد. آقای دبیر هم که فهمید نامه استعفا است به حالت خنده و خودمانی باز نکرده آن را پاره کرد و به او گفت تا ما در فدراسیون هستیم شما هم هستید. صحبت دوستانه‌ای با هم داشتند و بعد از آن هم سوریان صحبتی در مورد نیامدنش نداشت.

وی افزود: آقای دبیر و آقای سوریان از گذشته با هم هستند، رفیق، برادر و هم محله‌ای‌اند. من هم که در شهر ری هستم. از زمانی که نوجوان بودند در خدمت آنها بودم و ارتباط نزدیک و صمیمی آنها را شاهد بودم. بزرگ شدن آنها کنار هم را دیده‌ام. این ارتباط که از کودکی بوده همچنان ادامه دارد.

امامی در مورد ادامه همکاری سوریان با فدراسیون خاطرنشان کرد: روز گذشته سوریان به فدراسیون کشتی آمد و به همین سادگی موضوع استعفای او منتفی شد. روز گذشته اسامی کشتی‌گیران فرنگی به رویت سوریان رسید و او نقطه نظراتش را اعلام کرد. خلاصه اینکه همچنان سوریان کارهای مربوط به خودش را در فدراسیون زیر نظر دارد و در حال انجام امور است. او به عنوان نایب رییس ادامه می‌دهد و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

وی در پایان گفت: با صراحت می‌گویم که آقای دبیر با خنده و شوخی و صمیمیت نامه استعفای سوریان را پاره کرد و گفت با هم آمده‌ایم و با هم می‌رویم. آنها مثل برادر هستند و شاید آقای دبیر هم با او راحت تر از برادرش باشد. آنها با هم آمده اند تا خدمتی به ورزش اول کشور  داشته باشند. آقای دبیر یک ضرب المثلی هم به کار برد و خطاب به سوریان گفت که این آشی است که شما برای من پختی و قول دادی کنارم بمانی. پس با هم آمدیم و با هم هم کار را ادامه می‌دهیم.

 

  • 15:34
  • 1401/08/03
  • 717