برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان؛

۱۰ ملی‌پوش نجات غریق راهی ایتالیا شدند

مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان از روز سه شنبه ۵ مهر در ایتالیا برگزار می‌شود و ۱۰ ملی‌پوش زن و مرد دیروز یکشبه سوم شهریور عازم این مسابقات شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان پس از دو سال وقفه به دلیل کرونا از روز سه‌شنبه ۵ مهر در ایتالیا برگزار می‌شود.

امیر ارسلان زارعی، سامان سفید دست، هادی دریایی نژاد، امیررضا خراسانی، محمد حسینی، رضا قاسمی، راویس شهابی، فائزه آشورپور، الهام کاکلی و کژان رستمی ۱۰ ملی پوش نجات غریق هستند که روز گذشته یکشنبه سوم مهر عازم این رقابتها شدند.

محمد ناظری (سرمربی)، حمید قدسی نژاد و شادی قیاسی (مربی) هدایت تیم را در قهرمانی جهان برعهده دارند.

مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان در سه بخش دریایی، استخری و ساحلی در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود که تیم بانوان تنها در بخش ساحلی در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

ملی پوشان در بخش استخری در ۲۰۰ متر با مانع، ۴ در ۲۵ متر حمل آدمک و ۴ در ۵۰ متر ترکیبی و در بخش انفرادی؛ پرتاب طناب، ۵۰ متر حمل آدمک، ۱۰۰ متر حمل آدمک (با فین)، ۱۰۰ متر حمل آدمک (با فین و تیوپ)، ۱۰۰ متر ترکیبی، ۲۰۰ متر با مانع و ۲۰۰ متر سوپر و سرک (انفرادی ) و در بخش ساحلی در مواد؛  ۴ در ۹۰ متر تیمی و دوی ۹۰ متر و پرچم در ساحل (بخش انفرادی) به رقابت خواهند پرداخت.

  • 12:06
  • 1401/07/04
  • 571