پایان کار دختران تنیس روی میز ایران با ۷ مدال

چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در آخرین روز رقابت های کانتندر جوانان گرجستان، دختران پینگ پنگ ایران در رده ی سنی زیر ۱۵ سال یک مدال طلا و دو برنز کسب کردند ، همچنین در رده ی سنی زیر ۱۱ سال یک نقره نصیب ایران شد.

باران ارجمند با پیروزی مقابل ورزشکاران قزاقستان و ارمنستان به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد و در مرحله حذفی با قرعه استراحت روبرو شد، ارجمند در مرحله یک هشتم پایانی حریفی از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در یک چهارم پایانی نیز دیگر ورزشکار قزاق را با حساب ۳ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد، در این مرحله ارجمند به مصاف وانیا یاوری از کشورمان رفت و توانست ۳ بر یک نتیجه را به نفع خود خاتمه دهد و فینالیست شود. در فینال نیز دختر شایسته پینگ پنگ ایران با برد شیرین ۳ بر ۲ مقابل حریف آذربایجانی قهرمان رقابت های کانتندر جوانان در تفلیس گرجستان شد.

وانیا یاوری دیگر ورزشکار کشورمان در رده زیر ۱۵ سال با پیروزی مقابل حریفانی از قزاقستان و آذربایجان به مرحله حذفی صعود کرد و در این مرحله با پیروزی مقابل حریفی دیگر از قزاق به جمع ۸ بازیکن برتر راه یافت، در این مرحله یاوری حریفی از هند را ۳ بر یک شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد اما در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل باران ارجمند از ایران به مدال برنز مشترک دست یافت.

همچنین یکتا ادیبیان دیگر ورزشکار ایرانی حاضر در رده سنی زیر ۱۵ ساله ها با پیروزی مقابل حریفانی از قزاقستان و ارمنستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله ی حذفی شد و در این مرحله با پیروزی ۳ بر صفر مقابل حریفی از قزاقستان به جمع ۸ بازیکن برتر صعود کرد، ادیبیان در مرحله  یک چهارم پایانی با حساب ۳ بر یک حریف سرسخت هنگ کنگی را شکست داد و به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله مغلوب حریف آذربایجانی شد و به مدال برنز مشترک دست یافت.

در رده ی سنی زیر ۱۱ سال نیز الیسا کرمی تنها نماینده تنیس روی میز کشورمان با پیروزی مقابل حریفانی از اکراین و گرجستان و شکست مقابل حریفی از آذربایجان به مدال نقره رقابت های زیر ۱۱ سال دست یافت.

رقابت های کانتندر جوانان گرجستان از ۱ تا ۴ مهر در تفلیس برگزار شد و دختران تنیس روی میز کشورمان در ۵ رده ی سنی ۷ مدال رنگارنگ کسب کردند.

هدایت ورزشکاران دختر کشورمان برعهده ی حوری آقا میری بود.

  • 11:24
  • 1401/07/04
  • 552