پانزدهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

پانزدهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان ، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسجا، در این جلسه موارد زیر مورد بحث وبررسی قرار گرفت:

۱- ضرورت ارتباط و تعامل با کمیته ملی المپیک و پیگیری برگزاری جلسه با مدیران جدید کمیته در جهت همکاری و همراهی بیشتر و بهره گیری از حمایت های کمیته ملی المپیک برای پیشبرد اهداف انجمن ورزشی نویسان ایران

 

۲-  استماع گزارش رییس انجمن از پیگیری های انجام شده در رابطه با اعزام خبرنگاران و عکاسان ورزشی به جام جهانی قطر

 

۳-  ارایه گزارش رئیس انجمن از پیگیری های انجام شده درخصوص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری که مقرر شد براساس نامه های ارسال شده به مرکز ارتباطات شهرداری و سازمان طرح ترافیک، پیگیری لازم از سوی انجمن برای دریافت سهمیه برای همه افرادی که از انجمن معرفی نامه گرفته اند صورت پذیرد.

 

۴- مقرر شد در اولین برنامه و مراسم آتی انجمن از مسئولان و مدیرانی که تعامل و همکاری صمیمانه ای با انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران داشته اند، قدردانی و تشکر شود.

 

۵- مقرر شد تعامل و همکاری لازم از سوی انجمن جهت برگزاری نمایشگاه فیلم وعکس جام جهانی در منطقه آزاد کیش صورت پذیرد.

 

۶- مقرر شد در راستای توجه بیشتر به همکاران و اعضای انجمن در استان ها دبیرخانه انجمن نسبت به ایجاد بانک اطلاعاتی اعضای شعب استانی به تفکیک هر استان اقدام کند.

 

۷-  مقرر شد کمیته های انجمن برنامه های پیشنهادی خود را برای گردهمآیی مسئولین شعب استانی که در مهرماه در استان مرکزی برگزار می شود را ارائه دهند.

 

۸- مقرر شد کمیته استان ها نسبت به دریافت برنامه شش ماه آتی کلیه شعب استانی انجمن اقدام نماید.

 

۹- مقرر شد اولین کارگاه دانش افزایی عکاسان ورزشی در تاریخ ۶ مهرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

 

۱۰- مصوب شد برای عضویت اعضای جدید انجمن درخواست عضویت آنان پس از بررسی و تایید در کمیته عضوگیری، درجلسات هیات مدیره مطرح و با تایید هیات مدیره وارد مرحله صدور کارت شود.

  • 09:39
  • 1401/06/30
  • 540