فرهادیان خبر داد:

ثبت‌نام انتخابات فدراسیون ژیمناستیک از هفته آینده

سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی خبر داد: فرایند ثبت‌نام از کاندیداهای ژیمناستک برای شرکت در مجمع انتخابات این فدراسیون هفته آینده انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، آرش فرهادیان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود پورسلمان رییس هیئت یزد به عنوان سرپرست فدراسیون شمشیربازی مطرح شده است و آیا این مساله صحت دارد؟ اظهار کرد: فعلا هیچ چیزی در این زمینه مطرح نشده و من اطلاعی در این خصوص ندارم.

وی خاطرنشان کرد: هر فدراسیونی که دوره ریاست آن به اتمام می‌رسد از طرف وزارت ورزش و جوانان سرپرست برای آن فدراسیون انتخاب می‌شود، در خصوص شمشیربازی نیز هنوز سرپرستی برای این فدراسیون انتخاب نشده و به محض مشخص شدن سرپرست، از سوی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌شود.

وی پیرامون این پرسش که ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک چه زمانی انجام خواهد شد؟ گفت: از هفته آینده فرایند ثبت‌نام از کاندیداهای این فدراسیون انجام می شود.

سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا ثبت‌نام از کاندیداهای دوچرخه تجدید می‌شود یا خیر؟ افزود: کمیسیون تجدیدنظر برگزار می‌شود و سپس اسامی نفرات به نهادهای نظارتی برای شرکت در انتخابات اعلام خواهد شد.

فرهادیان در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به اتمام دوره ریاست فدراسیون اسکواش در 26 شهریور، آیا سلیمانی می‌تواند تا زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون سرپرست باقی بماند؟خاطرنشان کرد: مطابق قانون هر فدراسیونی که دوره ریاست او به اتمام می‌رسد باید تا زمان برگزاری انتخابات، برای آن فدراسیون سرپرست انتخاب شود، بنابراین طی چند روز آینده درباره وضعیت این فدراسیون نیز تصمیم گیری و سرپرست معرفی می‌شود.

 

  • 12:10
  • 1401/06/29
  • 616