کشتی فرنگی ایران سکوی جهانی را از دست داد

نفرات برتر ۴ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی مشخص شدند که ایران نایب قهرمان دوره قبل با توجه به کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار، شانس ایستادن بر روی سکوی اول تا سوم رقابت‌های جهانی را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل ازایسنا، در پایان رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، نفرات برتر اوزان ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم مشخص شدند که با توجه به نتایج بدست آمده ایران شانسی برای ایستادن بر سکوی اول تا سومی ندارد و رقابت برای کسب عنوان قهرمانی تیمی میان ترکیه و آذربایجان خواهد بود.

در پایان رقابت‌های ۴ وزن دوم، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره رسید و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز مدال برنز را از آن خود کرد، علیرضا نجاتی در ۶۳ و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز از رسیدن به مدال بازماندند.

در پایان مسابقات ۸ وزن فرنگی تیم صربستان با ۱۱۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، آذربایجان با ۱۰۰ امتیاز دوم است و تیم های ترکیه با ۹۲ امتیاز، گرجستان با ۶۶ امتیاز و ایران با ۶۱ امتیاز در جایگاه های سوم تا پنجم قرار دارند.

  • 08:53
  • 1401/06/22
  • 578