سجادی: خسروی وفا انتخاب درستی بود/ ۱۰۰ درصد تعامل داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: محمود خسروی‌وفا به درستی به عنوان رییس کمیته ملی المپیک انتخاب شد و تفکراتمان بسیار نزدیک است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و به نقل از ایسنا، دکتر حمید سجادی در مراسم معارفه محمود خسروی‌وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک بیان کرد: خسروی‌وفا به درستی انتخاب شد و بهترین اتفاق بود و تفکراتمان بسیار نزدیک است. اگر بخواهم این دوره را با دوره قبل مقایسه کنم، اگر دوره قبل ۹۹ درصد تعامل داشتیم در دوره جدید این تعامل ۱۰۰ درصد وجود دارد و فدراسیون‌ها یادشان باشد که انسجام دوره قبل برقرار است. من نمی‌توانم خودم را به جای خسروی‌وفا جا بزنم ولی ما هر دو یکی هستیم و هر دو در خدمت ورزش. از این رو اسم من می‌آید، یاد خسروی وفا بیفتند و اسم خسروی وفا می آید یاد من بیفتند.

او افزود: من با صالحی‌امیری رو دربایستی دارم ولی با خسروی‌وفا راحت‌تر هستم و شاید بتوانیم با رفاقت بیشتری انجام وظیفه کنیم و بهتر در خدمت باشیم. حتما سعی می‌کنم از منابع شش‌گانه موجود در ورزش کشور که در کتاب سجادی است، استفاده کنم.

او ادامه داد: از طرف وزارت ورزش صمیمانه از تلاش‌های جدی صالحی امیری در طول مدت همکاری تشکر کنم. در مدیریت صالحی امیری مودت و دستگیری را دیدم. خوشحال شدم که حتما در کمیته ملی المپیک حضور دارد و از نظراتش بهره مند خواهند شد.‌

از کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم. او در شرف بازنشستگی است. تا هر زمان لازم بود صلاح بود خسروی وفا بگوید ما دنبال کار سعیدی هستیم و یک کوپن هم در نهاد ریاست جمهوری داریم استفاده کنیم که بماند. سعیدی در شرف بازنشستگی است و خسته نباشید می گویم. تا جایی که با قانون کنار بیاییم تلاش می کنیم شرایط حضورش را داشته باشم.

سجادی در مورد تبدیل برخی رشته ها به فدراسیون گفت: زمانی که حیدر فرمان به ایران آمده بود به طور خصوصی به من گفت که رییس فدراسیون جهانی کوراش است و حداقل انتظارش این است این کوراش ایران که در آسیا مدال دارد، به  فدراسیون تبدیل شود یا انجمن مستقل داشته باشد و و هویت داده شود. از این قبیل درخواست ها زیاد داریم. اتفاق ارزشمندی در فدراسیون همگانی رخ داد انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون تبدیل شد و هویت اصلی خود را گرفت. فکر می کنم اینکه یک رشته تبدیل به فدراسیون شود همه باید خوشحال شویم. ظرفیت ورزش ایران متفاوت شده است کرده است.

  • 13:26
  • 1401/06/12
  • 385