مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون

پوریا رییس فدراسیون بدمینتون ماند

اعضای حاضر در مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون محمدرضا پوریا را تا انتخابات کمیته ملی المپیک به عنوان رییس فدراسیون انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشو وبه نقل از ایسنا، مجمع فوق‌العاده فدراسیون بدمینتون امروز سه‌شنبه اول شهریور 1401 به صورت وبینار و حضوری به ریاست محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع اعضا رای دادند تا محمدرضا پوریا به عنوان رییس فدراسیون به فعالیتش ادامه دهد و قرار شد بعد از انتخابات کمیته او به عنوان سرپرست انتخاب شود. 

حدود یک ماه از زمان پایان دوره ریاست پوریا در فدراسیون بدمینتون گذشته است. پوریا سوم مرداد ۱۳۹۷ در مجمع انتخاباتی با کسب اکثریت آرا برای سومین دوره پیاپی به عنوان رییس فدراسیون بدمینتون انتخاب شده بود.

در پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون ۵ کاندیدا نام نویسی کرده‌اند که گفته می‌شود یکی از این کاندیداها تایید صلاحیت نشده است. محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی موذن و شهرام آهنجان چهار کاندیدای دیگر هستند که برای کسب کرسی ریاست ثبت نام کرده‌اند.

محمد پولادگر در این مجمع اظهار کرد: ما به این فدراسیون در مسابقات امید داریم و نمی‌خواهیم وقفه ای در فعالیت این فدراسیون به وجود آید. چون مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را هم در پیش داریم این مجمع را فوق‌العاده برگزار کردیم.

وی گفت: پیشنهاد ما برای اعضای مجمع این است که پوریا به عنوان رییس فدراسیون به کار خود ادامه دهد. اعضای مجمع می‌توانند این تصمیم را بگیرند و بعد از انتخابات پوریا به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود و تا زمان انتخابات فدراسیون بدمینتون به کار خود ادامه دهد.

  • 11:32
  • 1401/06/01
  • 292